امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, September 30, 2021

Consumers Face 20% Price Increase During Holiday Season

According to a Salesforce study on consumer insights and predictions for the 2021 holiday season, digital sales will soar to $1 trillion globally ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7658DD6445E3467D881AABD014369B15&url=https%3a%2f%2fwww.valuewalk.com%2fconsumers-face-20-price-increase-during-holiday-season%2f&c=1771933111232338984&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment