امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, September 24, 2021

Software startup launches new patient services product

A newly-emerged software startup has developed a proprietary case management platform built for patient services.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8F43923428E743FFB9E6A4A3A653C34F&url=https%3a%2f%2fwww.bizjournals.com%2flouisville%2finno%2fstories%2fnews%2f2021%2f09%2f24%2fp3-technology-platform-launch.html&c=16047347486495223705&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment