امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, September 30, 2021

EspoCRM enhances security features in its new release 7.0.0

EspoCRM version 7.0.0 is announced to be released in October 2021. () September 30th, 2021After several months of development and testing, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2F60E493C1604E2280A28BF28D17C8EF&url=https%3a%2f%2fwww.digitaljournal.com%2fpr%2fespocrm-enhances-security-features-in-its-new-release-7-0-0&c=3824361951072760330&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment