امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, September 30, 2021

Caribou Shares eCommerce Tips For Small Businesses Beyond 2021

In response to the pandemic, retail businesses across the globe were forced to pivot to online selling which has now morphed into a must-have feature for any competitive retail store, according to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2F60E493C1604E2280A28BF28D17C8EF&url=https%3a%2f%2ftechbullion.com%2fcaribou-shares-ecommerce-tips-for-small-businesses-beyond-2021%2f&c=5047943325523749477&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment