امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, September 28, 2021

Data Accuracy Isn’t the Answer to Your Analytics Problem

Analytics is more than just providing accurate numbers. It’s about providing context and presenting data in a way that tells a story that results in actionable business outcomes. Saying I am tall ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F786F8365FD24936A41952D1012AC8A6&url=https%3a%2f%2fwww.cmswire.com%2fdigital-marketing%2fdata-accuracy-isnt-the-answer-to-your-analytics-problem%2f&c=11623244135777581070&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment