Oracle and Telefonica España today announced a multi-year collaboration to accelerate the telecoms company's cloud adoption and the development of new communication services for consumers and ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=543A108071E14F6FA83444A0D4C66D4E&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-telefonica-espana-oracle-announce-collaboration-accelerate-cloud-adoption-%2f2021%2f09%2f27%2f9457137.htm&c=12223859026643660544&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment