امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, August 27, 2021

The Use Case Podcast: Storytelling about GR8 People with Jayne Kettles

Jayne Kettles and William Tincup discuss how practitioners make the business case or the use case for purchasing GR8 People.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=82619BA340C74CF6B8CFB5583FBD1E21&url=https%3a%2f%2frecruitingdaily.com%2fthe-use-case-podcast-storytelling-about-gr8-people-with-jayne-kettles%2f&c=4294513705556020419&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment