امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, August 30, 2021

Geely plans staff share award plan in 'common prosperity' push

The Chinese government wants companies to implement initiatives to share wealth as part of a "common prosperity" drive laid out by President Xi to ease inequality in the world's second-largest economy ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=27D66B772B104F67B89B5F7439BA38FB&url=https%3a%2f%2fwww.autonews.com%2fchina%2fgeely-plans-staff-share-award-plan-common-prosperity-push&c=16337313911338444384&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment