امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, August 31, 2021

Cargo Expreso expects to increase market share in express deliveries with LogiNext and Oracle powered technology

Cargo Expreso, a Grupo Almo company in the business of delivering parcels and couriers in Central America, has partnered with LogiNext, a global logistics deep tech company. The main driver of this ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A2DD22D1E1A8478D936756E8BAF4E91C&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fcargo-expreso-expects-increase-market-170000059.html&c=5919324762625145694&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment