امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, August 31, 2021

No-code process improvement: Innovation at the edge

Even if you empowered only a small percentage of your people, says Mader, “it would be a huge, powerful leap in innovation for your organization.” A study by Harvard Business Review quantified that ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A2DD22D1E1A8478D936756E8BAF4E91C&url=https%3a%2f%2fwww.cio.com%2farticle%2f3627247%2fno-code-process-improvement-innovation-at-the-edge.html&c=14825424843777950101&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment