(NYSE:CRM) shareholders may have mixed feelings since the stock is up 12% in the last three months. The last financial results, released on the 27th August, outline a trailing twelve-month revenue of ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=139FECB93B0E4822B4FD7D4B2D7C6DBE&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fhere-is-why-salesforce.coms-nyse%253Acrm-16-estimated-annual-revenue-growth-might-not-be&c=16964915767536625797&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment