امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, August 29, 2021

Gillmor Gang: Half a Loaf

When Salesforce announced its streaming platform Salesforce+, the CRM Playaz' Paul Greenberg and Brent Leary interviewed Colin Fleming, SVP of Global Brand Experiences at the CRM company (disclosure: ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1D014092158F40D0BFF90A83A1EDFA34&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2flifestyle%2fgillmor-gang-half-loaf-191530833.html&c=8981319132465166949&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment