امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, August 28, 2021

Here is why salesforce.com's (NYSE:CRM) 16% Estimated Annual Revenue Growth Might not be Enough for Investors

(NYSE:CRM) shareholders may have mixed feelings since the stock is up 12% in the last three months. The last financial results, released on the 27th August, outline a trailing twelve-month revenue of ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=ACD0C1F0F5B249BB9107F5F270F1D9B5&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fhere-is-why-salesforce.coms-nyse%253Acrm-16-estimated-annual-revenue-growth-might-not-be&c=16964915767536625797&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment