امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, August 31, 2021

Zoom’s reality check

Normal is a scary word for a company that thrived in abnormal times. Zoom Video Communications’ revenue hit $1 billion for the quarter ended July 31, a 54% rise. Yet its shares fell more than 15% on ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A2DD22D1E1A8478D936756E8BAF4E91C&url=https%3a%2f%2fwww.reuters.com%2fbreakingviews%2fzooms-reality-check-2021-08-31%2f&c=18376713335225961521&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment