امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, August 30, 2021

OKTA Gears Up to Report Q2 Earnings: What's in the Cards?

OKTA is set to report second-quarter fiscal 2022 results on Sep 1. For the fiscal second quarter, Okta anticipates non-GAAP net loss in the range of 35-36 cents per share. The Zacks Consensus Estimate ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=58F5861970E842B589913605841273ED&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fokta-gears-up-to-report-q2-earnings%253A-whats-in-the-cards-2021-08-30&c=15883179865599476856&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment