امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, August 30, 2021

The mother of all software IPOs

Matein Khalid Freshworks is going to be the mother of all software IPOs on Nasdaq now that it has filed its S1 with the SEC. In fact, the Mommy and Pappy of the new breed of software 2.0 CRM deals ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=58F5861970E842B589913605841273ED&url=https%3a%2f%2fthearabianpost.com%2fthe-mother-of-all-software-ipos%2f&c=2420993396214998331&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment