امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, August 29, 2021

Salesforce.com: Fiscal Q2 Earnings Snapshot

(CRM) on Wednesday reported fiscal second-quarter earnings of $535 million. The San Francisco-based company said it had net income of 56 cents per share. Earnings, adjusted for one-time gains and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1D014092158F40D0BFF90A83A1EDFA34&url=https%3a%2f%2fwww.modbee.com%2fnews%2fbusiness%2farticle253742653.html&c=14069497071456805545&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment