امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, August 27, 2021

Creatio Partners with a Leading Solutions & Consultancy Services Provider in Turkey, PeraNet

Creatio, a global software company that provides a leading no-code/low-code platform for process management and CRM, today announced its partnership with PeraNet. One of ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=82619BA340C74CF6B8CFB5583FBD1E21&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2fcreatio-partners-with-a-leading-solutions-consultancy-services-provider-in-turkey-peranet%2farticle_d52bf743-6451-58a9-aef9-5fbc7f8ea409.html&c=8558947287994785925&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment