Besides knowledge base, we offer a wide array of other products in the sphere of customer support, CRM, project management, learning, and training. Once again, we’d like to express our gratitude to ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1D014092158F40D0BFF90A83A1EDFA34&url=https%3a%2f%2fwww.proprofs.com%2fc%2fnews-and-updates%2fproprofs-knowledge-base-recognized-as-best-knowledge-management-software%2f&c=18200955991405914072&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment