امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, August 29, 2021

ProProfs Knowledge Base Recognized as the Best Knowledge Management Software by Digital.com

Besides knowledge base, we offer a wide array of other products in the sphere of customer support, CRM, project management, learning, and training. Once again, we’d like to express our gratitude to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1D014092158F40D0BFF90A83A1EDFA34&url=https%3a%2f%2fwww.proprofs.com%2fc%2fnews-and-updates%2fproprofs-knowledge-base-recognized-as-best-knowledge-management-software%2f&c=18200955991405914072&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment