امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, August 27, 2021

The Implications For Marketers Of Google's New Cookieless Data Policy

Google s decision to stop using third party cookies means companies won t be acquiring personalised customer data to the same extent compelling marketers to restructure their business strategy GetApp ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=41B5DE133DBD40E6B2E84E19AA91B9F0&url=https%3a%2f%2fwww.openpr.com%2fnews%2f2369945%2fthe-implications-for-marketers-of-google-s-new-cookieless-data&c=1658303375510806973&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment