امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, August 27, 2021

Salesforce Bridges The Gap Between Business And Consumer

The strength of trends within the digital world can be seen in Salesforce Q2 results. The company reported $6.34 billion in net revenue for a gain of 24.3% over last year. Not only is this a company ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=41B5DE133DBD40E6B2E84E19AA91B9F0&url=https%3a%2f%2fwww.entrepreneur.com%2farticle%2f382025&c=6271639801658431882&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment