امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 10, 2018

Move over brands, consumer experiences are the story

Customer data platforms (CDPs), data management platforms (DMPs) and experience personalization vendors alike allow brands to couple those robust digital behaviors with rich CRM-like profiles and pref...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=07650C97FFB445A5A0B333D405B4346F&url=https%3a%2f%2fwww.marketingdive.com%2fnews%2fmove-over-brands-consumer-experiences-are-the-story%2f543588%2f&c=860262374849847436&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment