You may have the priciest Customer Relationship Management (CRM) platform in town, but do you get any actionable customer insights out of it? You may be a huge proponent of harnessing big data, but as ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=81A0ACDE3E974A73929DE80C4CC8B55E&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-za%2fnews%2fother%2fhow-ai-is-solving-marketing-e2-80-99s-biggest-problems%2far-BBQK0CM&c=12238425213248084555&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment