امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, June 16, 2023

Virgin Atlantic reaches new heights in customer experience with Adobe

The airline wants to create thoughtful and differentiated customer experiences (CX), according to Siobhan Fitzpatrick, Chief Experience Officer at Virgin Atlantic: Virgin Atlantic has a mission to be ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=648ccb9cff8549358efd8bfadbd3f123&url=https%3a%2f%2fdiginomica.com%2fvirgin-atlantic-reaches-new-heights-customer-experience-adobe&c=15574060362445091375&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment