امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 1, 2023

Rebel's Edge - June 1: $AI, $CHWY, $CRM, and the Tampa Bay Rays

Join Jon and Pete Najarian on today's episode of Rebel's Edge as they discuss stocks including C3.AI's lackluster earnings, a surprising performance by Chewy, Salesforce's slowing growth, and Okta ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64794b5f12cb46cea9b55c8ee33d8cce&url=https%3a%2f%2fwww.thestreet.com%2finvesting%2frebels-edge-june-1&c=14030710185737094568&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment