امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 1, 2023

Global Healthcare CRM Market Report 2023: Sector is Expected to Reach $33.54 Billion by 2030 at a CAGR of 12.3%

Global Market Size, Forecast, Insights, and Competitive Landscape" report has been added to ResearchAndMarkets.com's offering. The global ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6479155abc3c45bb8a6d0067c48238f9&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fpressreleases%2f23%2f06%2fn32675617%2fglobal-healthcare-crm-market-report-2023-sector-is-expected-to-reach-33-54-billion-by-2030-at-a-ca&c=4615677437209301350&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment