امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 1, 2023

Thomas Peter Maletta Shares Essential Tech Tools for Increasing Sales

Increasing business sales during the summer months can challenge many entrepreneurs. Fortunately, leveraging technology to help reach more customers and boost sales is easier than ever. Thomas Peter ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64793129ff5b4bebaf3a625a3c768a3d&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2ftopics%2farticles%2f2023%2f06%2f01%2f456045-thomas-peter-maletta-shares-essential-tech-tools-increasing.htm&c=11405434480573791208&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment