امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, June 14, 2023

Salesforce is bringing generative AI to CRM pledges huge investment

At its first-ever AI Day, CRM software provider Salesforce announced a range of updates and improvements to its existing artificial intelligence portfolio as it looks to capitalize on the $15 trillion ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=648a288e98f04715a39ab4f8f2d0f703&url=https%3a%2f%2fnews.yahoo.com%2fsalesforce-bringing-generative-ai-crm-153525743.html&c=3787333450132888214&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment