امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, June 25, 2023

On Technology: The Achilles Heel Of AI That No One Is Talking About

Regardless of the hype, AI does have a lot of potential and it's spawning countless startups and billions from investors, VC firms and software providers to realize ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6498a91f0ed14b99995a1baa9c755b2a&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fquickerbettertech%2f2023%2f06%2f23%2fon-technology-the-achilles-heel-of-ai-that-no-one-is-talking-about%2f&c=7101695565920844020&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment