امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 1, 2023

oTo Grip: Innovating the Tire Business for the Digital Age

The tire industry has been around for over a century, but the way tires are ordered and managed hasn’t changed much over the years. oTo Grip aims to change that. With a proprietary software platform ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6479682819774327ad547152c1ab3b47&url=https%3a%2f%2fdallasinnovates.com%2foto-grip-innovating-the-tire-business-for-the-digital-age-12345%2f&c=13772376982799676052&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment