امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, June 28, 2023

SodaGPT uses generative AI to shift left on data quality testing

SodaGPT uses generative AI’s natural language processing capabilities and SodaCL’s domain-specific language capabilities to translate natural language queries into data quality tests. “SodaGPT is the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=649c9d9b1442494e8c1f53ca9ee87ab8&url=https%3a%2f%2fsiliconangle.com%2f2023%2f06%2f27%2fsodagpt-uses-generative-ai-shift-left-data-quality-testing%2f&c=3481695855498715006&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment