امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, June 5, 2023

From Manual Note-Taking to No-Typing CRM: Winn.AI is Launching The World's First No Typing CRM

Winn.AI also empowers sales leaders by providing a framework for playbook adoption, onboarding, and CRM management, leading to increased productivity and updated customer records. This addresses the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=647e916312b545dd9e81fa47b7ec0481&url=https%3a%2f%2fwww.marketingdive.com%2fpress-release%2f20230605-from-manual-note-taking-to-no-typing-crm-winnai-is-launching-the-worlds%2f%3freferrer_site%3dwww.mobilemarketer.com&c=12534684743394789842&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment