امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, June 7, 2023

Salesforce deploys generative AI for personalized marketing campaigns and shopping experiences

Meanwhile, the integration between Salesforce Data Cloud and Google Vertex AI makes it possible to create customized AI models in Vertex AI and use them across Salesforce’s CRM platform, without ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6480fc6245004d0bb763b575a549390e&url=https%3a%2f%2fsiliconangle.com%2f2023%2f06%2f07%2fsalesforce-deploys-generative-ai-personalized-marketing-campaigns-shopping-experiences%2f&c=2409996451497881072&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment