امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 29, 2023

Salesforce: It really is time for your business to start thinking AI-first

Speaking in her keynote at its Salesforce World Tour London event, the CRM software company’s UK&I CEO Zahra Bahrololoumi CBE outlined the importance of embracing AI technology for businesses of all ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=649dfd35f6ad442cadf876520d24a765&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fnews%2ftechnology%2fsalesforce-it-really-is-time-for-your-business-to-start-thinking-ai-first%2far-AA1dcEf7&c=13305518864250899462&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment