امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 20, 2023

Looking At Salesforce's Recent Unusual Options Activity

A whale with a lot of money to spend has taken a noticeably bullish stance on Salesforce. Looking at options history for Salesforce CRM we detected 13 strange trades. If we consider the specifics of ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64921fd9ad26480f82d9025ed284f765&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fmarkets%2foptions%2f23%2f06%2f32926484%2flooking-at-salesforces-recent-unusual-options-activity&c=10462353171291236695&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment