امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, September 24, 2021

Galadari Brothers bags award for revitalised customer service

Galadari Brothers has won a coveted award for transforming its customer service experience. Vibe MarTech announced the group as a winner of its ‘CX transformation of the year award’ for its remarkable ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C1C7B545BD504FAB89CC68122B311ED3&url=https%3a%2f%2fwww.khaleejtimes.com%2fnews%2fgaladari-brothers-bags-award-for-revitalised-customer-service&c=1724472417484458693&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment