امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, September 25, 2021

CRMNEXT announces the winners of the 2nd Annual Right On The Money Awards honoring bank & credit union superheroes

CRMNEXT, Inc, a global CRM solution provider for financial services, was proud to announce the top ten honorees and winners of the 2021 Right On The Money Contest at a simulcast on Monday, September ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6FE9852AF667465DB85A53C1CF7C64CA&url=https%3a%2f%2fwww.cuinsight.com%2fpress-release%2fcrmnext-announces-the-winners-of-the-2nd-annual-right-on-the-money-awards-honoring-bank-credit-union-superheroes&c=3241835422643489697&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment