امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, August 26, 2021

Salesforce (CRM) Beats on Q2 Earnings & Revenues, Raises FY22 View

A robust demand environment, rapid adoption of cloud-based solutions, and strategic acquisitions result in Salesforce's (CRM) better-than-anticipated Q2 performance.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=301F00C56BFF47D3B9CF3D44F2C126A6&url=https%3a%2f%2fnews.yahoo.com%2fsalesforce-crm-beats-q2-earnings-160004238.html&c=7633326101830532849&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment