امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, August 27, 2021

Infobird Co. Ltd. (NASDAQ: IFBD) Finds Sweet Spot by Offering Innovative AI-Powered CRM Solutions

NetworkNewsAudio – Infobird Co. Ltd. (NASDAQ: IFBD) announces the availability of a broadcast titled, “Going Above and Beyond the Cloud with Latest CRM Innovations.” To hear the AudioPressRelease, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=41B5DE133DBD40E6B2E84E19AA91B9F0&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2finfobird-co-ltd-nasdaq-ifbd-123000879.html&c=6116011967499745963&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment