امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2024

Streamlining aid delivery: Lessons from SBA’s digital modernization journey

How the Small Business Administration’s pivot to a cloud-based CRM platform helped it navigate through the pandemic and transform its approach to customer service.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6631681f06fd4161913acc9f9874ba25&url=https%3a%2f%2ffedscoop.com%2fstreamlining-aid-delivery-lessons-from-sbas-digital-modernization-journey%2f&c=11261772240608457527&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment