امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 16, 2024

Opinion: Cracks Are Beginning to Show In Tech Stacks…It’s Time to Address Them

The retail FX industry has rapidly evolved in the last 15 years so it’s no wonder that systems purchased or developed over the last 10 to 15 years are no longer fit for purpose.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=661ef3151d9e4f62abefb76d2bc6fccd&url=https%3a%2f%2ffinancefeeds.com%2fopinion-cracks-are-beginning-to-show-in-tech-stacksits-time-to-address-them%2f&c=13203962706216109467&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment