امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, April 26, 2024

Get Off the Beaten Path: Three Ways Outsourcing Can Help Firms Achieve CRM & Data Quality Success

But for firms trying to achieve CRM success, the “beaten path” involves investing tens of thousands of dollars into the latest and greatest technology and hiring internal Data Stewards to maintain the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=662c1405e29144ddbbfaea7d9c22bcf4&url=https%3a%2f%2fwww.jdsupra.com%2flegalnews%2fget-off-the-beaten-path-three-ways-2186187%2f&c=15339841921877932228&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment