امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, April 13, 2024

Pipeliner CRM Launches Enhanced Reporting Functionality

Pipeliner CRM, the leading sales enablement tool and CRM software, announces its v5.4 update with superior reporting features that enhance users' capacity to track entity changes within a single ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=661af0923cbc4f97978b07fd4966a501&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2024%2f04%2f10%2f9992089.htm&c=4922452901972797208&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment