امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, April 14, 2024

MarTech’s CRM experts to follow

CRM is essential to martech. Doesn't matter if you're B2B or B2C, you use it. Here are the must follow voices to stay up to date on the latest developments. The post MarTech’s CRM experts to follow ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=661c4214509e4df4ba4245c576e11101&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2fsmallbusiness%2fmartech-s-crm-experts-to-follow%2far-BB1lpuZT&c=6042037593261087008&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment