امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, April 14, 2024

CRM Is Good, Even in the Bad Times

But that’s a bad prescription for companies looking to address lingering marketing, service, and sales problems. “It’s the perfect time to make investments in CRM solutions,” says Mark Wilkinson, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=661c4214509e4df4ba4245c576e11101&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d163506&c=6441925747316129119&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment