Analysts have been eager to weigh in on the Technology sector with new ratings on Vishay Intertechnology (VSH – Research Report), Salesforce ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=660dc1a16da74fb6a21ddd6b28aff3e0&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2fanalysts-have-conflicting-sentiments-on-these-technology-companies-vishay-intertechnology-vsh-salesforce-crm-and-intel-intc-1033219788&c=17553965433635930522&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment