امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, April 3, 2024

Forging Enduring Trust: A Strategic Toolbox For Financial Institutions

CRM tools like Salesforce and HubSpot are more than just data repositories; they're relationship cultivators. Client profiles, interaction history logs and engagement tracking functionalities can ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=660dc1a16da74fb6a21ddd6b28aff3e0&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fforbesbusinesscouncil%2f2024%2f04%2f03%2fforging-enduring-trust-a-strategic-toolbox-for-financial-institutions%2f&c=8842819111443364133&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment