امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, April 18, 2024

Microsoft raises business application suite prices as Copilot permeates Dynamics 365

The Dynamics pricing announcement arrived just two weeks after Microsoft unbundled its Teams collaboration tool from 365. That move was prompted by growing regulatory scrutiny of the company’s ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=662188227862409ea97282b42ad25ef7&url=https%3a%2f%2fwww.ciodive.com%2fnews%2fmicrosoft-dynamics-price-increase-generative-ai-copilot%2f713374%2f&c=14759005587289635722&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment