امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, April 6, 2024

Salesforce strengthens Mulesoft with AI tools to extract data, automate workflows

The new Mulesoft offerings include an Intelligent Document Processing tool and the integration of Einstein assistant to help users drive their workflows with natural language prompts.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6611b60c287b42ac9a1f4dedf1cb0bf9&url=https%3a%2f%2fventurebeat.com%2fai%2fsalesforce-strengthens-mulesoft-with-ai-tools-to-extract-data-automate-workflows%2f&c=2611327638523080416&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment