امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, April 10, 2024

Pipeliner CRM Launches Enhanced Reporting

Pipeliner CRM, a sales enablement and CRM software provider, today launched its v5.4 update with additional reporting features to track entity changes within a single report and a new report type ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6616fc09bde847d1b9430ec41e269729&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d163503&c=16229172507593113494&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment